уторак, 7. јун 2011.

Pictionary

Ova veoma tražena igra se konačno može kupiti kod nas.



10 коментара:

  1. Hej, nisam uspeo da nadjem Pictionary po cenovnicima... Koliko kosta set? Pozz.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. ima na
      http://www.picturing.rs/
      ja sam je narucio, pa cu javiti kakva je igra, okupljam ekipu za vikend... pozz

      Избриши
  5. Informaciju sam juce dobio preko telefona. Imaju pictionary, al` je na engleskom, tako da, kome odgovara, navalite!

    ОдговориИзбриши
  6. еј људи ја сам пронашао игру на нету www.picturing.rs ако неко има да је играо, нека јави, колико ја видим дизајн је одличан, али не знам, као да је ово нова верзија...

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши